v

menu

Beach waves: ο απόλυτος οδηγός με 4 τροπους




Κάνε αλχημείες!

Αν έχεις ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά τότε το salt spray ή αλλιώς το σπρέι αλατόνερου μπορεί να φανεί πολύ σκληρό για τα μαλλιά σου. Σε αυτή την περίπτωση το trick είναι να αναμείξεις ίση ποσότητα λάδι μαλλιών όπως το Syoss Beauty Elixir με Salt Spray όπως το Eimi Ocean Spritz από την Wella Professionals. Άπλωσε κατά μήκος των μαλλιών σου αποφεύγοντας τις ρίζες κι έπειτα τύλιξε τούφες γύρω από το δάχτυλό σου για να δημιουργήσεις τους κυματισμούς. 




Let's twist again!

O Orlando Pita σε ένα show του οίκου BCBG Max Azria χρησιμοποίησε ένα τέλειο tip! Αφού άπλωσε στα μαλλιά salt spray τα τύλιξε σε σφιχτά μικρά top knot και έπειτα στέγνωσε με το πιστολάκι. Αφού έλυσε και ανακάτεψε με τα χέρια τα μαλλιά είχαν αποκτήσει τα τέλεια beach waves. 
PS: το tip αυτό μπορείς να το κάνεις πριν πέσεις για ύπνο και να λύσεις το επόμενο πρωί!


Το μυστικό της Blake Lively!

Σημείωσε: "Έκανα κάτι που μπορεί να φανεί χαζό αλλά πραγματικά έπιασε! Τα μαλλιά μου είναι πάντα πιο όμορφα όταν είμαι στην Καλιφόρνια απ' ότι στην Νέα Υόρκη, οπότε πήρα ένα τεράστιο μπουκάλι και το γέμισα με νερό από την θάλασσα, το οποίο μπορεί να είναι πραγματικά μια κακή ιδέα αλλά το έβαλα στα μαλλιά μου και όπως σας είπα έκανε δουλειά! Είναι ουσιαστικά νερό με αλάτι και κάνει τα μαλλιά μου να δείχνουν πιο άγρια και να έχουν καλύτερο κράτημα. Δεν τα ψεκάζω απαραίτητα με αυτό το νερό απλώς βάζω ελάχιστο στα χέρια μου και περνάω τα μαλλιά μου. Δεν ξέρω. Το tip που σας δίνω μπορεί να μην είναι σωστό και μπορεί να μην λειτουργεί στα δικά σας μαλλιά, αλλά σε εμένα πιάνει".



Ζικ- ζακ! Η τέλεια τεχνική με το ψαλίδι!

Μας το αποκάλυψε ο hair stylist Vasilis Byron αν θέλεις να κάνεις απόλυτα φυσικά και sexy beach waves με πρέσα τότε μην τυλίξεις τα μαλλιά σου γύρω από το εργαλείο αλλά πέρασέ το μήκος της τούφας κάνοντάς την ζικ- ζακ!


http://www.tlife.gr/

0 σχόλια: